Travel. Fashion. Art. Life.

Trendictive

Trendictive

Az irodistafantom és a reklámszellem esete

Félelmetes pasiügyek

2017. szeptember 21. - Trendictive

Régen ez valahogy nem volt divat. Ha egy pasi el is tűnt, előbb -utóbb előkerült, ilyen- olyan magyarázattal. Legalább. Mostanában viszont már nem dívik semmiféle indokot előhozni az eltűnésre vagy csak szimplán hozzávágni a másikhoz egy viszlát, sziát. Mert menő, ha szellemként tovaszállsz, jó kísértet módjára, függetlenül attól mennyi időt töltöttél a másikkal.

A  sorban sokadik ghostingoló fiatalembert követően jött szembe velem Angela Dean portréja:tumblr_ntvnmbk63u1uweozpo1_1280.jpg

Amiről csak annyi jutott eszembe  :  Pasiügyeim egy képben.
Kezdek megbarátkozni a gondolattal, hogy bizony az emberek ilyenek. Sokkal egyszerűbb eltűnni a ködben, mint mondani valamit. Nem magyarázat kell, vagy talán mégis? Miért olyan nehéz azt mondani, hogy csajom van, nem jössz be, találkoztam valakivel, nem akarok kapcsolatot...satöbbi? 2017-ben talán ez már teljesen normális, csak én nem szoktam még hozzá. Lehet valójában válasz sem kell  senkinek. Csak én ragaszkodom görcsösen a hozzá.
Azt hittem az én generációm nem ilyen. Hát de.
Egy év alatt akár két szellem kastélyt is megtölthettem volna velük, kár hogy nem jutott eszembe hamarabb a vidámpark felújításának lehetőségeként.
Köszi srácok!

A reklámszakszellem (28 éves)
w28dq9k9xw_jr3e4.jpg
Az informatikus mumus (28 éves)
ed42f5177881c1012fe4f36e86769e55.jpg

A területi képviselőghost (29 éves)
b1baa68e461ae77d89dc681df42b6f82_1.jpg
A művészszellem (29 éves)
l4zr2fpburibyqdf.jpg

Az irodistafantom (29)
fantome-vieille-photo-12.jpg
Vía: angeladeane.com

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://trendictive.blog.hu/api/trackback/id/tr3912882734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása