Travel. Fashion. Art. Life.

Trendictive

Trendictive

Sufnitunning Photoshooting

Karanténműterem 2020

2020. április 16. - Trendictive

Huszonkilenc nappal azután, hogy a világ jelentős része otthonról dolgozik, önkéntelenül "élvezi" a karantén előnyeit és próbál nem belebolondulni a négy fal között kötelezően eltölthető időbe, nekem is muszáj volt valami "értelmes kreatívat" találni az olvasás után. 

Miután az elmúlt egy hónapban fényesre suvickoltam a lakást rájöttem, hogy nem akarok állandóan takarítani, meg főzni se, hiszen szeretnék augusztusban kiférni az ajtón, szóval valami másban kellett örömömet lelnem. Kreatív energiáimat viszont nem a tárgyak rendezésében, és nem is a tűzhely felett görnyedve akartam kamatoztatni.

Miközben azon agyaltam, hogy a felgyülemlett szépérzékem mi a francba tudnám beletuszkolni, egyszer csak megláttam a kacatokat a sufniban, melyek néhány pillanat alatt értékes kellékekké váltak. A szürkeállományomból pedig elkezdtek előkúszni az ötletek.

Szűz Mária csipke felsőből

Tulajdonképpen lehetnék csipkecsadorban is, ám ez az egyszerű, soha nem hordott, "majd jó lesz valamire" rettenetesen ízléstelen felső, most pont jó lett valamire. A képek - különös tekintettel a napállásra - a húsvét jegyében készültek, ártatlanul, vörös rúzzsal, ügyelve a csipke által vetett árnyék megjelenésére az előnyösebb profilomon.

img_20200411_170719.jpg

Kellékek:
Csipketerítő vagy bármi, ami csipke
DIY smink 
napsugarak( kell az árnyékhoz)

incollage_20200411_183914445.jpg

Fürdőszobaablak szabad felhasználásra

Találtam egy videót arról, hogyan lehet vízcseppes szexi képeket készíteni egy üveges keret segítségével. A képek inkább parásak lettek, de mit tegyek, ha ez a szexi arcom?!

img_20200412_181833_1.jpg

Kellékek:
ablakkeret üveggel
víz
két szék
DIY smink

incollage_20200418_191644007.jpg

Már majdnem befejeztem az ablakkeretes projektet, mikor megláttam az ég kékjét és a sárga ablakkeretet. Bármennyire is tiltakoztam, nem tudtam ellenállni a kísértésnek: féktelen vágyat éreztem, hogy belekeverjek egy kis pirosat.
Így lett a friss, tavaszi divatanyag az isaszegi szilvafa tövében.

img_20200412_175506.jpg

Kellékek:
ablakkeret üveggel
egy szék
DIY smink 
igény szerint virágzó szilvafa, vagy bármilyen gyümölcsfa. vagy csak fa.

incollage_20200412_180342744.jpg

Cseresznyevirágzás hokedliről

Mivel az előző hétvégén lemetszett faágak most kivirágoztak, így pont kapóra jöttek egy tradícionális (se) japán cseresznyevirágzást imitáló portfólióhoz. Figyelmeztetnék mindenkit, hogy a a szelfiként készülő képek nem szelfinek való álcázása roppant idegőrlő, és sok bosszúságot okozó feladat, de megéri. Hiába a több száz forintos szelfibot, belelóg, nem jó a szög, túl hosszú, túl rövid a távolság, túl torz és egyébként sem vagyok jóban ezzel a találmánnyal.
Úgyhogy maradt a két kis kezem, meg az időzítő. És a szerencse.

img_20200415_175959.jpg

Kellékek:
egy hokedli
(mű)selyem köntös
DIY smink 
napsugarak
virágzó faág

incollage_20200413_203528883.jpg

Gyászoló Frida lakodalma

Egy halloweeni leárazáson bukkantam egy koponyaálarcra, melyhez tartozott egy fekete tüllfátyol és egy impozáns virágkoszorú, négy rikítóan rózsaszín selyemrózsából. Titkon mindig is tudtam, hogy egyszer égetően szükségem lesz rá, és most elérkezett a pillanat: felvettem végre a soha nem hordott cifrapulcsim, mélybordóra színeztem ajkaim és a nyakamba akasztottam a rikító zöld gyöngysorom. Néhány pillanatra Frida Kahlonak képzelhettem magam, aki egy szabolcsi roma lagziba keveredett. Mindeközben persze roppant szexi a nézése, járása viszont vitatható, mert ül.

img_20200415_132825_1.jpg

Kellékek:
rikító selyemvirágok
cifrapulcsi
DIY smink
fekete tüllfátyol

incollage_20200413_203409436.jpg

Végtelen univerzum magassarkúval

Már majdnem elegem lett a napi fotózásból és beláttam, hogy milyen jó, hogy nem a modellpálya mellett tettem le a voksom( nyilván a százharminchat centim és az "ötvenpluszkilóm" nem befolyásolta döntésem), mikor a párom a saját munkájához felszerelt a hátsó falra egy pöpec fehér lepedőt. Persze, hogy kihasználtam az alkalmat, és pikk-pakk felkaptam egy sárga kockás ruhát, ami jól áll majd a fehér térben!
Így is lett: néhány kattintás elég volt ahhoz, hogy (jó, bevallom ehhez kivételesen külső segítséget alkalmaztam) a kicsavart mozdulatokból remek pózok legyenek a homogén végtelen térben. Mikor már  kezdtem újra belejönni az ötletelésbe, a nap lement.
Így a húsvéti kötelező karantén alatt ezeket tudtam megvalósítani. Egyelőre.

img_20200413_152725_2.jpg

Kellékek:
fehér lepedő vagy ágytakaró
DIY smink 
piros rúzs
élénk színű ruhák
magassarkú

incollage_20200413_203736504_1.jpg

Azt azért zárójelben megjegyezném, hogy szükség volt némi memóriára a telefonomban hiszen legalább százszor meg kellett nyomnom a gombot, hogy legalább három jó legyen közte.
De lett, úgyhogy hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trendictive.blog.hu/api/trackback/id/tr9515612246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása